vilken bra dag !


God kväll....

19:22


Har haft en bra dag idag med massa firande :)
Mamma,jossan,susanna och min gudfar kom vid 13:15 tiden....
Enya fick en jätte fin mössa av sin mormor :) en rosa mössa med ett tryck där det står Enya och ett hjärta !!
tusen tack mamma!!!!!!!

Mormor & morfar kom vid 14:00 tiden..fick pengar av dom....alltid bra med pengar =)

Av min snälla gudfar fick jag pengar..han är så snäll såå!!!han är så generös av sig ;)

patricia och barnen kom oxå...av dom fick jag oxå pengar!

Så kom anne-marie och barnen...fick jätte bra shampo & balsam.(från frissan) dom har ju alltid så bra produkter!
och så hade hon köpt massa kläder till Enya !!!!! och så fick jag en jätte fin blommbukett !


av syster susanna fick jag ett present kort till lindex för 500 kr!!!! Kanon bra!

Av mamma och pappa får jag min present nästa vecka :)

Så nu nån dag ska det shoppas hehe...nu är man rik för stunden haha....

så jag hade en jätte bra dag med andra ord...enya låg och sov nästan hela tiden..sen när alla dragit så gick mamma,susanna,jossan en promenad med enya..så jag och älskling passa på att sova en stund...
sen kom dom hem hit med henne...så åkte dom hem,.

Nää nu är enya hungrig !!!!!

Bloggar lite senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0