Vi trotsade vädret..



Hej !!

13:01


usch vilket väder....Mamma & Susanna kom hit lite efter 11:00..Så klädde jag på Enya och ner med henne i vagnen och så gick vi alla iväg..tog även med hundarna..vi alla hade paraply :) så vi trotsa regnet och gick..sen hade jag ju regnskydd över vagnen så det gick kanon även att gå i regn..men det duggade bra mycket när vi gick..
ibland vart det litet uppehåll då & då....jaja vi traskade runt hela byn..sen var ja & susanna in till affärn..jag köpte mig en sallad & dricka...mamma stog utanför med enya & hundarna..
så nyss åkte mamma & susanna hem..dom kom in en stund..susanna tog en macka här för hon var så hungrig..så passade jag på att äta min sallad jag köpte från affärn..

Enya sover forfarande i vagnen :) så jag passar på att blogga & kika runt på nätet !

Bloggar senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0