Vi älskar dig Enya mest av allt....


23:55


Jävla internet och strula..har vart strul hela dan..kopplar ifrån hela tiden,,
och så blogg.se som är äckel segt och konstig...

Enya ligger just nu och sover brevid sin pappa i soffan :)
hon har vart jätte jätte tjurig på em/kvällen..gråtit och gråtit..usch vad jobbigt det är när man är så hjälplös..man gör allt man kan men ändå räcker inte det...undra om man ska ta och köpa miniform på apoteket imorgon..det är droppar man ger innan varje måltid för att minska "bubblor"/knip i magen...kan vara värt och testa om det är det som spökar....men på dagarna är det ju hur lugnt som helst....vi vill ju våran dotter det bästa...så jobbigt när hon gråter och inget hjälper...men nu sover hon som en stock ialf....

få se när hon vaknar och vill ha mat...hon åt vid 22 tiden sist så snart vaknar hon säkert och vill ha mat..sen när hon ätit så ska vi gå och lägga oss..är så fruktansvärt trött !!!!!!!! skulle kunna somna sittandes....

det regnar utav bara fan ute...helt galet mycket...hundarna skulle behöva gå ut för att natt pinka men det lär dom inte vara så sugna på haha..älskling får gå ut med dom på gårn sen när han vaknar haha..jag vill inte ställa mig i spöregnet höhöhö...

Nä ska lägga mig och vila/sova på soffan en stund och invänta på att enya vaknar o vill ha mat...

Bloggar imorgon när jag vaknat !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0