Vart till v-ås idag!


God kväll !!!

20:15


Vi kom hem nyss...

först skjusa älskling mig till tandläkaren vid 15:30...så åkte han runt med enya i bilen...så fick jag komma in typ 15:40 till tandläkarn..hade INGA hål...wohow fan vad skönt :) allt såg bara bra ut med mina tänder! skönt!!!!!!
så hämta älskling & enya upp mig :) så for vi hem..rastade hundarna och gav dom mat & så...
happs så in med enya i bilen igen...så åkte vi till färna...och köpte gå stolen..hur fin som helst !!!!!
efter det så åkte vi hem till mamma & pappa...vi åt mat där..sen så hittade mamma en Fisher Price gunga på nätet..så vi åkte och köpte en sån i västerås..mamma & pappa & susanna sponsra pengar till den tusen tack :) ni är guldvärda!!!
Ja sen när vi köpt den så åkte vi hem till mams & paps..enya hade vart snäll :) pluttan..hon hade somnat i pappas famn på bröstet....
ja så tog vi med "Packningen" och enya o sen åkte vi hem...enya sover nu i soffan...
älskling monterar gungan just nu :) ska bli kul & prova den...kan fota den nån dag..kan leta reda på en bild på nätet så ni ser på ett ungefär hur den ser ut...ska fota gå stolen nån dag med...

Skriver senare!

en sån där är det..en sån modell men lite annorlunda grejer på !




Kommentarer
Postat av: Lina

Vi har en sån där gunga till Viggo men det är med vatten och fiskar på :) Han ÄLSKAR den och somnar nästan alltid i den och kan sova där i flera timmar! Jag fick mycket mer tid att göra saker i hemmet för jag fick armarna fria! Ínnan ville han alltid vara i min famn men efter några gånger i gungan så älskade han den! tror vi betalde 1500 kr för våran men då var den ny också så de var verkligen värt varje öre!! Hela livet blev till det bättre när gungan kom in här haha!! Hoppas Enya gillar den!! Om hon gör det så kommer gungan vara eran nya bästa vän, tro mig!! // Lina, Christoffer och Viggo

2009-09-14 @ 21:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0