vart till BVC idag!


Lina : ja men herregud vem har orken och lusten att börja träna när man har en knodd =)
precis magen drar väl ihop sig så småningom helt enkelt....jadu det spelar ingen roll..kristoffer jobbar natt så han sover ju fram till 14-15 tiden på eftermiddagarna så om man ska ses tidigare så har jag ingen skjus ju..kanske om du vill komma hit ? ....när skulle passa dig ?

Hejhej!

13:35


Nu är vi hemma igen...mamma & susanna kom före 11 tiden..jag,mamma,susanna,enya och hundarna traska iväg vid 11 tiden...gick en lååång promenad...sen på vägen hem så tog vi BVC...mamma stog utanför och vänta med hundarna medans jag,enya o susanna gick till bvc...Enya vägde nu 5070g och är 56 lång =)
Ja så traska vi hem hit...mamma o susanna kom in en stund medans jag åt min räksallad som jag köpte från ica :)
vi mötte även tommy (bror) vid ica..så vi stog o snacka lite med han...

ja så vi gick i drygt 2 timmar :) det var skönt....det tyckte hundarna med!

mamma o susanna åkte hem för en liten stund sen...enya ligger och sover i vagnen....

jävlar vad det blåste ute...storm typ...hade på mig 2 tröjor för det var så kallt....

nä ska kika runt på nätet nu innan pluttan vaknar!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha nej det är sant!! Det är rätt fullt upp om dagarna! man får vara glad om man kommer in i duschen och får mat i magen! Okey min Christoffer (haha) jobbar fram till 12 tiden ungefär så efter det så kan jag och Viggo komma! Den här veckan är det fullt upp med BVC och öppna förskolan och nästa vecka så är det också lite körigt.. men Kanske i slutat av nästa vecka? Ni får kolla av hur det ser ut då :) Hur går det med pluttan ? Funkar allt bra??

2009-09-29 @ 14:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0