Enya 11 dagar gammal....


Sara: ja verkligen :) japps ska lägga in nya bilder på henne under dagen..


God morgon...

11:05

Igår kväll börja enya att bli kinkig..fast hon var mätt,rapad,och hade bajsat & kissat...
men i famnen går bra att va i..men sen när hon somnat så lägger man ner henne försiktigt på soffan då vaknar hon direkt och blir skit arg haha :) hon märker direkt.....samma i sängen på natten när hon somnat i famnen & man ska lägga ner henne igen då märker hon det o blir arg..men inte alltid så klart !! plutten är ju bara 11 dagar gammal så,så mycket kan man inte begära av henne......nu sover hon i vagnen...
idag ska vi åka hem till kristoffers föräldrar..för hans mamma fyller år idag ! GRATTIS GRATTIS !!!!
så fyller jag år på fredag...

Nä idag MÅSTE jag dammsuga..börjar bli äckligt snart haha...


Oj nu vart det en lång uppehåll från skivande :) enya vaknade och så gav jag henne mat..nu sover hon här brevid mig i soffan :)
älskling åkte iväg nyss på lite ärenden...
sen ska vi ta en promenad med enya och dogsen...

Bloggar senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0