Torsdag morgon..



God morgon torsdag !
09:01



Enya åt vid 23:30 , 03:00 , 05:00 , 08:00 och så somnade hon direkt när hon ätit vid åtta tiden..så nu ligger hon & sussar i vagnen..så jag kunde passa på att duscha & äta frukost i fred:)
pratade precis med mamma i tele... Solen skiner,blir nog en fin fin dag...ska ta en promenad med hundarna & enya senare idag....nästa gång hon somnar så ska jag passa på att lägga mig i soffan och vila / sova....

Nu ska jag kika runt på nätet !

Bloggar senare

Enya blir 4 veckor gammal på lördag..och på tisdag blir hon en månad gammal...vad tiden går fort :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

drömde i natt att jag träffa dig, enya & kristoffer. hah :D och att enya ahde jätte mycket mörkt hår. hihi :P hoppas allt är bra! :) Puss!

2009-09-17 @ 09:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0