Torsdag kväll...v-ås imorgon...



God kväll...

22:52


Enya åt vid 22 tiden..sen var hon vaken en stund och nu sover hon här i soffan :)
Älskling cyklade iväg till jobbet för en stund sen...jag ska ta och lägga mig snart så man orkar pallra sig upp var tredje timme i natt :)

Imorgon ska jag och Enya åka med mamma och pappa till v-ås...dom kommer hit och hämtar oss på fm...
vi vet inte tiden än...eftersom jag vet inte när enya vaknar..och när hon äter osv...men det löser sig..ska ringa mamma när jag & enya vaknat så får vi planera efter det helt enkelt..

det är rätt kallt ute nu ju...man känner att hösten är på ingång...underbart :) höhö....

Nä nu ska jag borsta tänderna och ta med pluttan till sängen så ska vi sussa !!!!

Bloggar imorgon bitti om jag har tid !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0