Torsdag kväll...


nathalie: ja hon är så fruktansvärt vacker,man kan inte se sig mätt på henne...ja det får vi göra :)

Lina : jaha :) ja dom är så söta så..jaså lägg in en bild på ko tofflorna på bdb så jag får se hehe :)



God kväll !
22:20


Vi har kikat på nyaste wallander filmen..det var bra..sen efter det kikade vi på idol...
timmarna har rullat på idag...snart är det lägg dax..äntligen !! är så fruktansvärt trött..har inte vilat eller sovit nått på dan..så det känns..
Enya ligger i gungan o sover just nu :) få se när hon vaknar & vill ha mat...snart säkert..när hon ätit så ska jag stupa i säng o njuta av dom tre timmarna jag får sova innan jag ska upp igen :)

imorgon ska jag och älskling med enya till bvc...ska väcka älskling vid 12:30...bvc har ju öppet från 12:30 till 14:00..
kul & se vad hon väger :)

På lördag fyller min kära mami år! då ska vi dit och fira henne...

imorgon får vi vårat första barnbidrag hehe :)

Nää bloggar nångång imorgon när enya tillåter mig att sitta vid datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0