Torsdag kväll..(uppdatering)



God kväll...

22:08


Vi har precis kikat klart på en film...minns inte vad den hette men en "polis" film..en ny film..den var bra! imorgon ska vi se en till ;)
Vi var tidigare ute på en lång promenad..vi traska runt hela byn...
enya pluttan ligger & sover just nu....få se när hon vill ha mat...sen ska vi lägga oss när hon ätit..älskling far ju till jobbet om ett tag...imorgon är det äntligen fredag..då blir det att stor handla mat....

Nä nu ska jag se på nyheterna på 4:an ;)


Uppdatering...

23:03

Sitter här i soffan med bärbara & bloggar ;) enya sover så sött här i soffan fortfarande,väntar bara på att hon ska vakna & äta så vi kan gå och lägga oss i sängen...
älskling har åkt till jobbet redan..för en halvtimma sen ungefär.hundarna ligger & sover..hör hur dom snarkar från sovrummet haha...ja bara jag som är vaken....
Enya har "skratta" jätte mycket idag..hon ler & ler...såå underbart söt hon är..man kan inte sluta titta på skönheten..sen "pratar" hon oxå..eller försöker ialf hehe..jätte roliga ljud hon gör ;)

Imorgon ska vi ju handla o så ska vi passa på att besöka expert..för att ta kort från digitalkameran o få dom på "vanliga kort" eller vad det heter haha..så vi kan skicka till mormors syster...hon ska få flera styckna..vi valde ut en hel del fina kort !!!!!!

Nää nu får stumpan ta & vakna så vi kan gå o lägga oss..jag är
trött ju !!!!!

Bloggar imorgon nångång när jag har tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0