Tisdag..underbart vackert väder..


Lina : ja verkligen..nu är min kropp normal igen :) ja förutom att magen hänger lite så där sexigt haha..magen har inte dragit ihop sig riktigt..var ju i och för mig bara 5 veckor sen jag födde..
jaha åh vad drygt att få tillbax mensen så tidigt..hoppas den inte kommer på ett tag..har vart så skönt att slippa den så här länge haha...
Ha det bra..jo vi måste ses med barnen snart ? :) Kram!


Hej...

09:15


Nu har jag duschat och fixat till mig..
Enya sover fortfarande i vagnen..solen skiner ute och himlen är blå,kommer bli en kanon fin dag...
såg på aftonbladets väder att dom "lovat" snö o regn på torsdag..hahha visst..tror inte ett skit på det..
dom vill nog bara skrämma upp en...hohoho...
nu ska jag ringa mamma och snacka lite skit..

Bloggar senare...

oh imorgon är det äntligen dax för greys anatomy..

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha min mage hänger så där snyggt fast det är 12 veckor sedan jag födde Viggo så den lär nog hänga ett tag till!! Fast jag har ju inte fått träna eftersom jag blev snittad men har inte direkt haft tiden till att träna heller så.. Ja det måste vi :) Vill ni komma hit eller ska vi åka upp till er?? Jag har ju inget körkort men sambon har så han kan nog köra upp oss någon dag bara han vet om det i förväg!!

2009-09-29 @ 13:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0