Tisdag..jag är döds trött...


God kväll !

18:14


Fy fasen vad trött jag är..mina ögonlock är vääldigt tunga just nu..fattar inte varför jag är så här galet trött..
somnade en pytte stund i soffan sen väckte älskling mig och sa att det var mat..så jag klev upp efter många om och men...så jag åt precis..Enya stumpan ligger här i soffan och sover..hon har sovit i stort sätt hela dan..hon har bara vaknat till när hon vill ha mat sen somnar hon om omedelbart efter maten:)
idag har jag inte gjort så mycket..hämtat in tvätt och vikt in det,tömt diskmaskinen,skurat o plockat..ja sen var vi ju på en lång promenad..ändå är jag sjuk trött...jaja man kan ju inte vara "pigg" jämt heller haha :)

20:00 ska vi se på idol :) vette tusan om det kommer nå bra efter det..säkert inte !men imorgon vid 21 kommer ju världens bästa greys anatomy..(ja jag tjatar om det hela tiden men åh vad jag längtat efter det hehe)

funderar om jag & enya ska dra hem till mamma & pappa imorgon..ska höra om dom har lust och hämta oss imorgon nångång när vi vaknat & är klara..men det kan dom säkert :) dom vill så gärna gulla med enya hehe =) vem vill inte det liksom ;)

Nää orkar inte skriva mer just nu..skriver väl några rader senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0