Tisdag morgon...(uppdatering:09:29)


Lina :
jaha vad kul :) ja enya låg i den igår och titta & titta hur länge som helst haha :) så hon verkade gilla den...få se om hon gillar den i dag med...ja det vore ju kanon om hon gillade den så man han pyssla lite här hemma..går ju inte att göra det när hon vill vara i famnen hela tiden..så blir man så trött i ryggen av att bära henne "hela" tiden...så vi hoppas på denna gunga =) vi ska köpa en bärsjal oxå....så får man händerna fria oxå...
Kram!



God morgon...

08:39


Enya åt vid 23:00 tiden går..sen lite före 04:00..sen vid 05:30..och sen vart hon fjompig efter en timme så åt hon lite då...och så klev jag upp efter 07:00..hade enya i famnen en stund sen ner med henne i vagnen..trodde inte att hon skulle somna men det gjorde hon...så jag passade på att duscha o fixa mig..sen åt jag frukost...
prata precis med mamma...hon ska komma hit sen när enya vaknat då ska vi ta en lång promenad..tror jag skippar bvc idag...kan ta det på fre i stället...så då tar ja med dogsen på lång promenaden....
ska ringa mamma när enya vaknat & äter då ska hon åka från sig....
jätte fint väder är det ute..skönt....
är fruktansvärt trött !!!!!!!ögonen vill igen hela tiden..spräng huvudvärk direkt när jag klev upp...

Hörs!

Hej igen...

Enya vaknade ganska direkt efter att jag bloggat sist...hade henne i famnen en stund sen provade jag att lägga henne i gungan o la igång den..så nu sitter hin där hur nöjd som helst :) hehe..snart ska väl hon ha mat oxå..
ringde mamma att hon kan fixa sig o komma sen..eftersom att vi är klara..eller ja enya ska bara äta sen..vilket hon säkert gör om en halvtimma säkert..
nu sover enya i gungan ser jag =) weeii den funkar som den ska alltså=) härligt !!!!

usch vad jag har ont i huvudet =( mååååååste försöka att sova på dan...det funkar inte annars..jag kan inte gå runt o vara döds trött & spräng huvudvärk varje varje dag...
idag ska det tvättas oxå

Just ja imorgon ska jag o enya till amanda :) kul !!! läänge sen man träffade bästa amanda!!!!
få se när det blir..vi har inte bestämmt tid än..utan vi skulle höras av imorgon bitti o bestämma tid..beror helt på när enya äter osv osv...så vi får planera efter det helt enkelt !

Ja när mamma kommer ska vi ut på en lång promenad..skönt...kanske blir jag lite piggare av att gå ..hoppas det..

Hörs..skriver när jag har tid...idag måste jag försöka fota nya bilder på enya...samt hennes nya gunga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0