Tisdag kväll...



God kväll...

21:14


vi har precis kikat på idol...pratade med mor min tidigare ikväll..dom skulle hämta mig & enya imorgon..ska ringa till dom när jag & enya vaknat och är klara imorgon så kommer dom o hämtar oss...
jag & älskling,enya och hundarna var på en kvälls promenad..det var skönt..fast jag är döds trött så var det skönt att komma ut i friska luften....
ska lägga mig när enya ätit nästa gång..vilket blir vid 22 tiden ungefär..eller aa det blir när älskling åkt till jobbet..han far ju vid 22:30 tiden...

hoppas enya är lika snäll imorgon bitti så jag hinner duscha :) så jag slipper tok stressa i duschen haha....

Bloggar imorgon nångång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0