Tar vara på tiden med varann!



God kväll !

21:19


Enya ligger och sover här i soffan..hon somnade i min famn..hon fick sova där en bra stund sen la jag ner henne i soffan...nu har det gått 3 timmar sen hon åt..snart vaknar hon nog och vill ha mat...
Jag & älskling myste lite nyss..måste passa på att mysa lite medans hon sover;) man får ju inte glömma bort varann fast man har en lite plutt..som nästan tar all ens tid..så när man får luckor får man passa på att ha myspys helt enkelt...

är såå trött...vart det precis hela dan...blir ingen amanda imorgon..vi tar det en annan dag...så imorgon ska jag & enya hem till mamma och pappa...ska ringa imorgon när vi vaknat och så...så kommer dom och hämtar oss..sen åker jag med dom hit igen för mamma ska till tandläkarn vid 16:00...

ska bli så skönt att lägga sig sen..längtar efter kudden :) fast huvudet får ligga på kudden ca tre timmar innan den ska upp så ska det bli skönt haha :)

Bloggar imorgon nångång när jag har tid..beror helt på enya om hon vill slummra till så jag kan blogga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0