Storstädat idag igen !



Hej !

14:27


Frågade älskling tidigare idag om han kunde ta med Enya när han skulle till herrgårdsängen med hundarna,så jag kunde städa i fred..så han traskade iväg med enya & hundarna dit..så jag städade under tiden..
så jag dammsög,skura plocka osv...just ja skurade med nya moppen..jäääävlar vad bra den var...
ja så precis när golven nästan var helt torra så kom dom hem..enya hade sovit i vagnen hela tiden..men vaknade precis när dom kom...hade henne i famnen så rapade hon sen somnade hon om :) så jag la henne nyss i gungan..nu ser jag att hon ligger där o kikar :) hon vet inte om hon ska sova eller vara vaken haha...Nu sover hon =) haha..mammas plutt <3

kanon varmt väder...svettigt svettigt..just ja startade en till maskin med tvätt,,den är klar så den ska jag ta o hänga ut nu på en gång !

Magen börjar kurra oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0