Storhandlat mat !

22:35



Oppps...dålig uppdatering jag veet....men men nu är jag här :)

på eftermiddagen åkte vi med Enya till mamma & pappa (som är vi stugan ) ja så for jag & älskling iväg till köping..in till expert...fixa det där med korten..det skulle ta en timma..så vi passa på att handla..så vi handlade en jävla massa mat & så...så nu har vi mat så det räcker ett tag haha =) men så har man sääkert glömt nått det gör man ju alltid..ialf vi..när man passar på att stoor handla en massa mat o tror att man slipper besöka affärn här i byn.jo men tjena då har man så klart glömt nått till rätten man ska laga tex...brukar vara traditon för oss hahaha....
handla oxå stor pack med blöjer till lill fisen,,2 pack med våtservetter..ja det går åt kan jag lova =)
ja så när vi var klara med allt handlande & så...så åkte vi hem...hämtade hem våran älskade dotter från mor & far..det hade gått bara bra där..vilket vi förstod =)

vi kikade precis på en film..jo filmen vi kollade på igår & o nyss heter johan falk..skit bra filmer !! ska komma en till nästa månad....längtar.......

Enya åt vid 20:00 sen somnade hon om och sover forfarande..snart lär hon nog vakna o vill ha mat..när hon ätit så ska vi gå & lägga oss..är bra tröttis...älskling ska ta enya inatt så jag får sova...min snälla kille !!


Bloggar imorgon !

Ha en bra fredags kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0