Städ dag !



God dag !!


10:36

Nu är jag genom svettig kan jag lova er haha..har städat som en tok! är inte klar än...men detta har jag pysslat med:

* dammsugit
* skurat
* plockat
* tagit ut mattorna för vädring
* startat tvättmaskin
* hängt upp tvätten ute på torkstället
* startat en till maskin med älsklings arbets kläder
* bytt sängkläder
* + massa annat smått & gott :)


snart ska jag ( när golven torkat)

* dammtorka över allt
* hänga ut älsklings arbetskläder
* starta diskmaskinen
* tömma diskmaskinen sen

sen ska jag duscha !!!! och lite senare blir det en promenad...

Enya åt var tredje timme i natt...känner mig utvilad haha :) fast jag sovit så lite...
man är så van nu att vara ständigt trött så man känner sig pigg om man får sova några tim per natt...

Nä bloggar lite senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0