Söndag...Enya har vart pigg som en mört haha =)



Hej igen...

13:18


Enya somnade för en liten stund sen..hon har vart vaken sen 09:00 :) så jag har gått och burit på henne och haft henne i famnen hela tiden sen klockan nio..om jag la ner henne så vart hon vrång haha...så nu får mina armar vila en stund medans hon sover i vagen :) älskade sötisen <3
älskling gick upp vid 12:30...jag tänkte gå och duscha strax...

prata med min mami nyss och vi boka in tisdag som en gå dag :) alltså att mamma kommer hit på tisdag så ska vi gå en låång promenad o sen väga enya på bvc :) vi gjorde ju så förra tisdagen med..så tisdagar är våran gå dag hehe...alltid trevligt med gå sällskap av mami =)

Nä nu ska jag kika runt lite på nätet och sen duscha !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0