Söndag..enya 5 v + 1 dag :)



Hej...

11:24


Åh dåligt uppdatering jag veet...men nu är jag här :) det är huvudsaken va ? haha..

Vaknade efter 08:00...utav att enya lät..så jag klev upp och tog med henne..så älskling fick sova vidare..
ja så har timmarna rullat på..Älskling sover än..ska låta han sova tills han vaknar..eftersom han ska iväg o jobba ikväll vid 21..(som alla andra söndagar)

enya sover i vagnen just nu..hon har vart övertrött och inte kunnat komma till ro..men nu sover hon ialf..
mamma & pappa & jossan ska komma förbi och hämta bilderna snart på enya som vi framkallat till dom....
dom ska åka hem fråm stugan strax så då kommer dom förbi här innan dom åker hem.

Nu hör jag att enya vaknat !

Bloggar igen när jag får tid!

Enya vart 5 veckor gammal igår !

Idag får ÄNTLIGEN mattorna flytta in igen =) det var på tiden hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0