Söndag..Enya 22 dagar gammal...


God dag....

10:33

Vaknade efter 08:00 tiden..älskling var uppe med enya..så jag pinka och sen klädde på mig..sen tog jag enya då gick älskling och la sig,,åt frukost sen efter ett tag..hon ville inte alls ligga själv i vagnen under tiden så jag fick fixa frukosten med en hand och sen äta med henne i famnen..
så för en stund satte jag mig här i vardagsrummet med henne..så somnade hon i min famn..hade henne där ett tag sen la jag ner henne på soffan..så nu sussar hon här i soffan !!!

hon åt vid åtta tiden så kring elva vaknar hon säkert och vill ha mat,,,,få se hur länge älskling sover då...det visar sig helt enkelt..ska låta han sova eftersom att han ska iväg o jobba ikväll ju..så han orkar jobba hela natten :)

idag vet jag inte vad vi ska göra...ta en lång promenad som vanligt o så..

Nä nu ska jag fixa lite innan hon vaknar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0