Söndag kväll..fruktansvärt trött

God kväll...

20:22


sorry orkar inte ladda upp bilder idag...
får göra det imorgon i stället....

Vi var ute på en lång promenad tidigare idag..det var skönt..men blåste typ storm ute...
snart ska älskling fara till jobbet :/
Enya ligger och halvsover i gungan..hon vaknar till då & då...ja just nu ser jag att hon är vaken :) men ligger helt tyst o kikar runt hehe...

klockan 21 ska jag se på filmen på 4:an som jag följer..men det trista med den är att den är dubbad..så människorna pratar tyska sen har dom lagt på svensk tal på den så det är bra irriterande..annars är det helt okej !

imorgon far jag & enya till mamma & pappa...få se när det blir..beror på när vi vaknar o när vi är klara men ska ringa dom imorgon så kommer dom & hämtar oss..

är fruktansvärt trött just nu...har så förbannat ONT i ryggen oxå =( vet inte vad jag gjort men ont som fan har jag ialf :(

Bloggar nångång imorgon..
Ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0