Sitter & väntar....


God kväll..


00:00



Sitter & ugglar framför datorn...älskling ligger och sover här i soffan..även enya :)
bara jag som är uppe..till & med hundarna ligger och sussar.....
Enya åt kring 21:15 så snart har det gått 3 timmar sen hon åt..få se om hon vaknar snart & vill ha mat..hoppas för att jag är såå trött...så jag ska sitta o vänta tills pluttan vaknar..sen när hon ätit så ska vi alla gå och lägga oss i sängen...älskling ska ta henne i natt igen...sen imorgon när jag vaknat så ska älskling gå och lägga sig o sova några timmar....eftersom han ska jobba imorgon..(börjar ju 21:00 på söndagar)

Nää hoppas att plutten vaknar snart !

Bloggar nångång imorgon....

Ha en trevlig natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0