Shoppat loss idag...



God kväll...

22:45



sorry för skit dålig uppdatering..men har vart full rulle hela dagen...vid 14:00 tiden så var vi ju vid stacken och skrev på papper...sen efter det så traska vi hem...väl hemma så tog älskling ut hundarna på en cykel tur...sen for vi hem till mamma...lämnade enya där..sen åkte jag och älskling och jossan iväg....
väl i v-ås så besäkte vi H&M,lindex,team sportia osv....

jag köpte:

* ett par "mjukis" byxor
* 6 par trosor..
* deo
* bindor (blöder ju fortfarande)
* hår spray
* 2 par linnen
* en flece tröja
* en ny parfym
* rosa mjukis byxor till enya
* en pyjamas till enya
* 4 par bamse strumpor till enya..

tror det var allt...länge sen jag shoppade loss så jag passa på haha :)

älskling köpte sig en skit snygg jacka från team sportia !!!!! jätte jätte fin......

Ja sen hämta vi pappa från station...så åkte vi hem till mams...så prata vi lite så åkte vi hem...

enya är jätte kinkig nu :( magen som spökar igen....så jobbigt att se henne ha ont i magen..men hon har det inte jämt utan då & då...älskade pluttan !!!!!!!

Nä nu hinner jag inte blogga mer...

Bloggar nångång imorgon när jag har tid...

Ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0