Så jävla irriterad....



22:00

Jag är trött,arg och irriterad just nu.....

Just idag är jag verkligen sjukt trött...så här trött har jag inte vart på skit länge..visst jag är trött jämt men just idag är jag helt öm i kroppen och huvudet känns så jävla tungt för att jag är så slut...
just idag så skulle kristoffer göra en massa grejer...just idag när jag är som tröttast ja då flyr han ur huset och ska fixa och greja...när han somnar på soffan om kvällarna innan jobbet så smyger jag på tå för att inte väcka han allt för att han ska få sova att han ska orka jobba hela natten..
men jag får inte sova nått på dan/kvällen...ja inte ens vila...jag som går upp var tredje timme med enya..jag är med henne hela dagarna & kvällarna & nätterna..ska inte jag få ladda mina batterier nångång ?....
åtminstone 2 timmars sömn på dan/kvällen skulle göra mycket för mig...skulle vara som en ny människa..
han får minst 7 timmars sömn varje dag....så han ska väl vara pigg ?han gör inte så mycket som jag gör på dagarna ändå är han dödligt trött hela tiden. han somnar som en jävla åsna på soffan jämt o ständigt...bara han tittar åt soffans håll så sover han..medans jag inte hinner vila..jag städar,tvättar osv osv..nästan varje dag..jag går på högvarv....men inte får jag vila mina krafter för det....jag är som en robot..

tur att man bara behöver titta på enya så glömmer man sina "problem"...fast man är döds trött så får man nya krafter utav att bara titta på henne..hon ger mig så mycket lilltjejen...min älskade dotter..hon är det bästa som hänt mig.....jag älskar henne över allt annat på denna jord!



ja nu har jag fått skriva av min irritation...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0