på tu man hand..



God morgon !!!

11:13


Enya åt var tredje timme i natt (som vanligt hehe)...så vakande hon vid 07:00 och ville ha mat..så hon fick mat sen somnade hon om..så sov vi till 09:00 ungefär...då klev vi upp...så åt hon vid 09:45...
var nyss och duscha...enya ligger och sover i vagnen...om 2 timmar ska jag väcka älskling för kl 14:00 ska vi vara på stacken där vi ska skriva på att han är pappa till enya....så han ska väckas vid 13:00 så han hinner duscha,äta frukost o dricka sitt morgon kaffe (som är ett måste annars är dagen förstörd för han hehe)

idag ska vi ju hämta pappa från v-ås...så ska vi lämna enya hos mamma under tiden..för jag o älskling ska in på några affärer i v-ås..och så vågar vi inte ta med pluttan (pga svininfluensan)...bvc sa igår oxå att vi inte ska ta med henne där det är folkmassor osv.....
så jag och älskling ska handla på tu man hand :)

måste skura idag oxå..ja som jag gör varje dag nu pga av shira som löper...kita börjar löpa efter shira..suck..det gjorde hon sist ialf...kommer inte kunna ha mattor på flera år känns det som..så låter det som fan när hundarna går på golven..(parkett golv)...så det är lite irriterande haha...

Nää ska kika runt på nätet !

Kommentarer
Postat av: Jenna

Åh blir såå bebissjuk när man läser det du skrivit! vill också ha en liten.. hehe :) Allt bra med er?

2009-09-09 @ 17:54:29
URL: http://jjeennnnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0