Onsdag..Greys anatomy i kväll...(uppdatering)

11:34

Har inte haft orken eller lusten att blogga tidigare men nu är jag här...
är inte lika irriterad idag som igår (förra inlägget syftar jag på)....
Enya åt lite före tolv snåret i natt..så gick vi och la oss efter hon ätit och jag bytt blöja på henne..
Sen vaknade hon vid 04:30 och ville ha mat....ja och sen ville plutten gå upp vid 07:20 typ...så åt hon vid halv åtta..
så somnade hon som en stock efter maten..la henne i vagnen där hon sov vidare..fixa o grejade..satt vid datorn ett bra tag.. sen la mig på soffan.frös på bara den..det var kallt i huset imorse..men ialf så låg jag inlindad i en filt och somnade..sov kanske 30 min...skulle lätt kunnat sova mer med lill fisen vaknade då...
så myste vi vidare i soffan...hon var vaken en timma kanske sen ville hon ha mat..o efter maten slocknade hon...så jag passade på att duscha o fixa mig nyss...hon sover än så jag passar på att blogga lite...

solen skiner o det är höstigt ute..idag blir det nog en lång promenad..tänkte imorse att jag skulle dra iväg själv med enya & hundarna på en lång promenad..men jag somnade ju haha :) var så sjukt trött...jaja får ta promenaden lite senare idag....

idag är det säsongs premiär av Greys anatomy...fyfasen vad jag väntat på denna dag ! ska sitta som klistrad framför tv:n vid 21:00 ikväll...är ju oskyldigt dömd samma tid fast på en annan kanal..så jävla typiskt..vi tanka ju ner alla förra avsnitten förut o såg på det..man får väl göra likadant denna gång med då..eftersom jag missar absolut inte greys för oskyldigt dömd...

idag ska jag ta en sväng med dammsugaren i huset :) hund hår lite här & där...

Nu ska jag kika runt på nätet..

Bloggar senare...


Hej igen...

12:50

Enya sover fortfarande :)

beställde precis hem ett mysdress från www.bellme.se 129 kr kosta byxa+tröja...så vart det typ 167 kr allt som allt tror jag..så det var kanon bra =) hoppas jag får dom snabbt...det stog att lev får jag 2-7 okt så nånstans mellan där får jag väl det..
är hungrig som bara den nu...får väl käka en macka så jag klarar mig tills det blir mat senare på em..

Bloggar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0