Onsdag..Grattis!



God dag !
13:39


Är hemma hos mor & far...sorry för kass uppdatering,,men jag hann inte blogga imorse..
Enya var vaken från klockan 04:00 till 05:45..hur pigg som helst hahah :) jaja till slut somnade hon..gud vad trött jag var då hehe..så vaknade hon efter nån timme o ville upp..

ja sen när´vi var klara med allt så kom tommy(enyas morbror hehe) o hämtade oss..för han skulle ändå till mamma & pappa en sväng..så han skjusa hit oss...

jag & mamma och enya o mammas små hundar var på en lång promenad innan maten..vi gick en timme ungefär..det var skönt..men blåste bra mycket...enya sova hela vägen i vagnen..
sen var maten typ klar när vi kom hit igen...

Pappa sitter med enya i famnen just nu..Enya har sovit i hans famn nu ett tag :)

Så skjusar mamma & pappa hem mig sen lite senare !

Grattis hanna & olle till eran son Ville som kom till världen idag !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0