Onsdag kväll..natti natti



Halloj igen...

23:14


Har suttit och skrattat så jag grinat när jag kollat på syrrans bdb :) hon är ju bara för tokig den tjejen...haha..
Enya ligger och sover här i soffan fortfarande..nu har det gått 3 timmar & 15 min sen hon åt..få se om hon vaknar utav sig själv eller om jag måste väcka henne och ge mat så vi kan gå och lägga oss i sängen...ska vänta ett tag till & se hur det blir...Älskling är redan på jobbet ( han åkte vid kvart i elva typ..han börjar ju 23:00...bara jag som sitter vaken nu..hundarna ligger i sovrummet och snarkar sött..enya ligger i soffan och sover...bara jag som sitter uppe och ugglar....

Imorgon som sagt ska jag & enya åka hem till mamma och pappa...blir väl att jag och mamma och enya bla tar en långpromenad där =)

nu är jag bra tröttis...ska vänta en stund till och sen blir det att väcka stumpan och ge henne mat & byta blöja sen ska jag stupa ner i sängen...

Bloggar imorgon när jag har tid!

Just ja den 20:e oktober klockan 15:00 ska jag till "min" tatuerare och fylla i min kristoffer tatuering..skulle ju ha gjort det för ett bra tag sen men då var jag gravid...så jag messa henne igår o fråga när jag kunde komma dit..så fick jag till svar att jag var välkommen den 20:e...

ska tatuera in enyas namn o födelsedatum nån dag oxå..eller jag vill..och ska...måste bara bestämma hur det ska se ut och så..sen ska jag boka tid !

Nää ha en bra kväll...

Jävlar vad bra greys var..läängtar tills nästa vecka..på tisdag är det säsongs premiär för desperate oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0