Onsdag kväll..


Hej !

20:18

Vart en lång dag idag....pappa kom och hämtade mig & enya kring halv elva....
väl hos mamma & pappa så rullade timmarna på..käkade mat och så....
sen vid 15 tiden så åkte jag,enya,mamma,pappa och josefin till skbg...åkte upp till tommy & comp...
så jag,enya,jossan och pappa stannade där...mamma åkte till tandläkaren...var såå galet länge sen jag träffa nova & theo...sötnosarna..nova var jätte intresserad av enya..hon höll i henne i soffan :)
mamma kom efter halv fem tiden dit..så efter ett tag åkte vi..dom skjusa hem mig & enya...sen for dom hem..

Ja så har timmarna rullat på..vi åt mat för en stund sen..enya åt för en stund sen oxå..nu ligger hon och sover så sött här i soffan !

Vi kikar på idol som vanligt :) hehe !

Imorgon ska jag ta en lång promenad med hundarna & enya..sen när älskling vaknat så ska jag dammsuga & skura och så...hoppas att hundarna slutar att löpa snart så mattorna får flytta in igen :)

Nää bloggar lite senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0