Oj :)


Lina: ja verkligen!! så skönt att hon inte hatar den hahah :)



Hej!!!!

15:48


La mig på soffan kring 13:00 tiden...enya satt i gungan och sov...så jag tänkte att jag skulle vila lite innan hon vaknade....så vaknade jag vid 15:00 utav att älskling precis vaknat...kollar mot gungan o enya stor sov fortfarande,,,så vaknade enya och åt vid 15:30 tiden...då hade det gått 5 TIMMAR sedan hon åt...shit :) vart så jävla paff när jag vaknade...bytte precis blöja & kläder till henne..nu sitter hon med papsen och kikar runt :)

startade precis tvätmaskinen..sen ska jag hänga ut det när det är klart...måste ringa mamma o höra om dom kan skjusa mig imorgon till fagersta...

ja så jag sov 2 timmar..vaknade o huvudvärken var borta wohow!! det var det som behövdes helt enkelt!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0