När man talar om trollen..



Hej !

09:53


Enya somnade i gungan ialf..tröttheten vann över henne :)
Satan vad kallt det är i huset..sitter inlindad i en filt och fryser..enya har en tjockt täcke runt sig så hon har det mys i gungan :)
inatt var det inte många grader ute..aftonbladets väder sa att det skulle vara +1 bara..men i natt ska det bli varmare såg jag..
hösten är verkligen här...löven börjar få så fina färger...så vackert !!

duschen lockar mig inte ett smack just nu,eftersom när man kliver ur duschen så blir det ju sååå kallt..så det lockar mig inte..men ska duscha lite senare..blir nog efter att älskling gått upp o så...beror helt på om enya vill sova sen efter maten då kan jag ju passa på att duscha,ja annars får det bli när babe gått upp !

idag ska plutten till sin mormor & morfar :) dom får gulla med henne medans vi åker å handlar...

ja få se om mattorna får flytta in igen i helgen då...gahh kan inte kita sluta att löpa snart...så jävla drygt o inte ha mattor,ja och sen allt skurande..har skurat flera gånger per dag i en månad typ...drygt jaa !

få se om plutten vaknar vid 10:30 o vill ha mat :) då har det gått 3 timmar...

nu ser jag att hon är vaken :) när man talar om trollen hehe <3

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0