Mina solstrålar här i livet...



God kväll..

20:34


är på bättre humör ikväll än igår ;)
vi sitter & kikar på idol..enya åt vid 20:00 tiden...innan det så fick hon bada :) det gillar hon skarpt..ligger och sprattlar med benen och armarna haha...sötisen...nu ligger pluttan & sover så sött...

ohhh snart är det dax för greys.....fan vad härligt att det sätter igång igen...vad jag väääntat...bara 30 min kvar ;)

imorgon ska mamma & pappa komma och hämta mig och enya..så far vi hem till dom..
sen vid tre ska vi till köping en sväng..mamma ska köpa josefin en jacka...skulle oxå behöva och även ett par nya skor..blir nog nästa månad jag köper det...börjar bli kallt ute..fick ha 2 tröjor idag när vi var ute på en lång promenad...vart pizza till kvälls mat för våran del..vi orkade inte laga mat...gott var det....har kvar pizza..orkar aldrig äta en hel på en gång...

Älskar min kristoffer så fruktansvärt mycket...och våran älskade dotter...jag är lyckligast i hela världen !!!
mina solstrålar här i livet......

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0