Min älskling är bäst !



God dag....

11:56


Inatt matade kristoffer enya så jag fick sova...men vaknade till då & då ialf..men somnade om fort...
det var skönt..länge sen jag fick sova så bra :) men kännde när jag vaknade vid 09:50 att jag lätt kunnat fortsätta att sova många timmar till..men det kan man ju inte göra med en liten plutt i huset :)
så jag klev upp och rasta hundarna och gav dom mat...åt frukost..sen tog jag enya..då gick älskling o duscha osv..
Nu ska jag strax gå och duscha...tänkte att jag måste blogga först :) hehe...

idag måste jag dammsuga & skura bort massa äckel blod..fan doppar precis över allt..o precis när man skurat så blir det blod över allt ialf..suck !!!! men hoppas dom slutar löpa snart !!!!!!!

Nä nu ska jag duscha !

Skriver lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0