Måndag...våran lilla familj..

God dag !

11:34

Fan vad internet håller på att fucka sig hela tiden..eller älskling tror att det är nått med rautern eller nått sånt (stavas?)

Enya var övertrött för ett tag sen och somnade i min famn sen när jag la ner henne då vaknade hon och var lite små kinkig..men till slut så tog sömnen över helt :) så nu ligger hon i gungan och sover..
Fick två världens smile av henne imorse :) gud man smälter ju...vackra dotter <3

snart vaknar hon nog och är hungrig..snart har det gått 3 timmar sen hon åt..(ja hon är som en klocka) hehe..
Var nyss ut med hundarna på gårn så dom fick pinka..tog shira i koppel o kita lös.(brukar jämt göra så)
och det var en katt jävel i buskarna men shira märkte den tack o lov inte..och kita såg den och kolla på den o fick ragg o bara gick förbi haha...om det skulle vart shira som såg den så skulle hon velat ätit upp den haha...nä men typ.
så kita är en liten fjant som inte törst göra nått..vilket jag är mycket tacksam över..alltså att hon är så pass mild av sig...henne skulle man typ kunna ha lös över allt om man så ville...Mina tok hundar <3

klockan är redan halv tolv...undra om jag ska ta o skura snabbt innan lillfisen vaknar & vill ha mat...
blir en promenad senare idag med hela våran lilla familj :)

just ja imorse när jag bytte blöja på enya för hon hade bajs..ja så tog jag bort blöjan o torka osv..sen på med en ny blöja och på med pyjamasen igen..ja vad tror ni att hon gör då? jo bajsar änu mer haha..av med pyjamasen o blöjan..torkar o så..sen på med en ny blöja..ja då kissar hon i nya blöjan & så kommer det liite till bajs haha :) mammas sötnöt!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0