Måndag..låång promenad med enya & hundarna..


Hej igen....

10:44

enya somnade en liten stund efter att jag bloggat sist..då passade jag på att duscha snabbt och fixa mig..sen åt hon vid 09:15...sen så fixa jag mig och tog hundarna..klädde på enya o la ner henne i vagnen så gick vi en lång promenad..först till herrgårdsängen..där jag släppte hundarna..kasta boll till kita..sen när hon var trött så koppla jag dom så gick vi vidare..förbi komun och runt där & runt hela byn..så det vart en lång promenad på 1 timme :)
skönt....hundarna är helt slut nu haha det är bra det..enya sov hela vägen...tog in vagnen men hon vaknade inte för det...så jag passar på att blogga nu innan hon vaknar =)

är helt svettig ...fan det är ju varmt ute...puuhh....så gick vi ju en lång promenad så jag höll på att svettas i hjäl hahaha...

Nä nu ska jag fixa lite innan stumpan vaknar....

Bloggar lite senare! ( när jag har tid det vill säga..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0