Måndag kväll...



God kväll.....

21:23


Fy fasen vad trött jag är..och så har jag huvudvärk...inte så kul nej!!!
vi var på en lång promenad tidigare ikväll...enya sov som en stock hela vägen..så hade hon precis ätit innan vi gick så hon var så nöjd o glad :)

Sov kanske 40 min här i soffan...men det känns inte det minsta,,,har legat och vilat efter det...
kokade precis ägg...så man har ägg till morgonen :) man har knappt ork eller lust att stå och koka ägg på morgonen när man är döds hungrig haha :)

Enyas pyjamas är i torktummlaren...tvättade den tidigare idag men den var lite fuktig när jag tog in den för nån timma sen...så strax är den torr o klar !

älskling börjar ju vid 23:00 idag...men han drar vid halv elva tiden....

Nää orkar inte blogga mer just nu !

Blogggar imorgon nångång...

Mamma kommer hit vid 11:30 imorgon..så ska hon vara här en stund sen ska vi ta en promenad och sen till bvc och väga enya....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0