Måndag kväll..



God kväll...

17:45


dagen har rusat förbi...
Mamma & pappa kom och hämtade mig och enya före 11 tiden..
åkte till affärn..eller pappa gick in och handla en sväng medans ja o mamma och enya satt kvar i bilen...
sen for vi hem till dom...väl där så rullade timmarna på...enya har vart vaken hela dan i stort sätt...nu ligger hon o sin gunga och ögonen ser vääldigt tunga ut på henne =) snart somnar hon nog...

älskling är ute & klipper gräset just nu..växer som fan fortfarande snart okotber ju...
usch är sååå trött ....o ont i ryggen idag med =(

Just ja måste komma ihåg att föra över pengar till sara i kväll...köpte ju en bilbarnstol av henne..som jag ska betala idag eftersom jag fick pengar idag..

nu ska jag gå ut o dra upp markisen den behövs inte nu :) ser ut att kunna bli regn ..få se !

bloggar lite senare


i kväll är det idol kl 20:00 såg jag på tvplaneten.se sen är det svenska hollywood fruar som jag ska se på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0