Lördag..stor städat!( uppdatering)



Hej !

14:13


Puuhh nu har jag precis stor städat klart...

* dammsugit hela huset
* skurat över allt
* startat tvättmaskin med älsklings arbets kläder
* hängt upp arbets kläderna ute på tork
* startat en till tvättmaskin
* startat diskmaskin
* dammtorkat över allt
* tagit bort alla sängkläder
* och lagt dit nya sängkläder
* städat toan
* plockat och fixat...

Det var nog allt :)

sen när tvättmaskinen är klar så ska jag ut och hänga upp det ute...

enya har sovit flera timmar nu..och nu vaknar hon & är hungrig..

har inte tid att skriva mer!


Uppdatering:

15:28


Enya åt vid 14:30 sen kika hon runt lite i min famn sen somnade hon om..så fick hon sova en bra stund i min famn och la ner henne här i soffan nyss....
älskling är till affärn..sen när han kommer så ska vi laga mat...är bra hungrig !!!!

sen senare ska vi på en promand!!


Just ja tvätten måste jag hänga ut snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0