lördag..idag ska jag firas!



God morgon lördag...

09:28

Enya åt vid vid 23:30 tiden igår kväll..sen la vi oss..så vaknade hon vid 04:30...trodde inte mina ögon när jag såg hur länge hon sovit..ja så fick hon mat så somnade hon om sen..och vaknade vid 07:30 och ville ha mat...
så klev vi upp vid 08:00 tiden...enya var så trött när jag tog med henne från sängen så jag la henne i vagnen där hon somnade om på en gång...stumpan min!! dropparna har kanske redan börjat hjälpa?...gud vad skönt om det vore så..att hon slipper magknipen...får hålla tummarna på att det börjar ge effekt!

Idag kommer släkten vid 14:00 tiden hit för att fira mig...spännande & se vad man får av alla :)

Nä nu ska jag duscha och så....

Nu vaknade enya...utav att hon hade bajs i blöjan :) så älskling håller på att byta på henne just nu ...om ni undrar vad som händer här hos oss :) hahaha....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0