Lördag kväll...god natt !


God kväll...

23:16


Vi har precis kikat klart på 3 avsnitt av en "serie" som kommer att visas i vinter på tv :)
det är finns bara 3 avsnitt av den...den var helt ok !!
enya ligger och sussar här på soffan..älskling sover oxå..han somnade nyss =)
vid halv tolv har det gått tre timmar sen enya åt..så då lär hon nog vakna av hunger..efter hon ätit så ska vi gå o lägga oss.. älskling sa att han kunde ta enya i natt om jag ville så jag fick sova :) vilken underbar kille man har va ?:)
men sen på morgonen när jag vaknat så tar jag henne och så får älskling gå och lägga sig några timmar...
snällt att låta mig sova så här på helgen...eftersom det är jag som går upp med henne alla nätter i veckan...

ska strax ut med hundarna så dom får kvälls pinka!!!!!

Nä nu ska jag ut med dogsen..sen dona lite ...o snart vaknar väl sötisen !!!

Bloggar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0