Lördag kväll...



God kväll...

22:10


Vi sitter och kikar på tv....Enya ligger här i soffan brevid oss och sover..hon har sovit i min famn ett bra tag men la ner henne i soffan nyss och hon fortsatte att stor sova :)
snart vaknar hon nog och vill ha mat...snart har det gått 3 timmar sen hon åt...sen när hon ätit och hundarna har kvälls pinkat så ska vi gå och lägg oss.....

Imorgon börjar älskling att jobba..han börjar ju redan vid 21:00...trök men men tillbax till verkligheten nu :)

på tisdag ska jag till BVC med enya ...väga henne och så.....

mag dropparna hjälper verkligen !!! guud vad skönt...så underbart att se henne nöjd och inte ont i magen längre...
visst ibland kniper det i magen men då hjälper det att gå med henne en stund och daska henne på skärten :)

Jag bloggar imorgon när jag vaknat och så...

Ha en bra lördag kväll...och vet ni vad jag glömde så klart att fota idag..suck typiskt mig..men hade annat att tänka på...men ska fota enya imorgon...* ska försöka att komma ihåg det*

snart vill jag tatuera mig igen...så måste jag fylla i min kristoffer tatuering oxå...
älskling ska tatuera in ett porträtt på enya...kommer nog bli galet snyggt!! när det nu blir...
jag ska tatuera in nått med enya jag med...men vad vet jag inte än..

Nää hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0