Lördag kväll....


God kväll !
22:12


Opps...sorry för kass uppdatering...men har vart full rulle helt enkelt...
Vi gick en lång promenad med hundarna & enya idag...först till herrgårsängen och släppte hundarna där..kasta boll till kita..när hon var trött så traska vi vidare....
Ah sen så när vi var hemma så åt vi...Sen på eftermiddagen så åkte vi hem till mamma & pappa..
Mormor & morfar var där..även mammas vännina..Enya sov hela bilfärden + nån timme hos mor & far..
Vi fikade där...mamma får sin present senare som sagt,,,

Ja när vi vart där nån timma så for vi hemåt igen....sen har timmarna rullat på...
är sjukt trött just nu...fast jag sov mer än vanligt..konstigt...är så van att sova dåligt så jag är typ tröttare när jag väl får sova..skumt...kroppen har väl vant sig att få så lite sömn helt enkelt..

Enya sover nu :) våran älskade skatt<3

varför ska det bara komma SKIT på tv på helgerna? eller ja på veckor med typ..suuuuck !

MEN på onsdag är det säsongs premiär av GREYS ANATOMY! så som jag längtat åhhhhhhh !!!!!!!!
och desperate drar igång i början på oktober :) weeii !! tror det var typ 8:e eller nått sånt...

Bloggar ev senare.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0