Kan inte hålla mig borta..

God kväll... 23:29 Är fortfarande vaken...tänkte att det är lika bra att vara vaken tills hon ska ha mat igen...så snart lär hon vakna och vara hungrig efter det ska vi lägga oss i sängen... Jag älskar att vara mamma...det är det bästa som har hänt mig här i livet..hon är min ögonsten..älskar henne nå enormt mycket! jag är nog skapt för att vara mamma hehe :) njuter av varenda sekund....dagarna går så fort..man kan inte se sig mätt på enya..hon är så fruktansvärt vacker!!vår älskade dotter <3 Imorgon ska jag nog ta en promenad med enya och hundarna...eftersom älskling jobbar ju natt & han vaknar nångång vid 14:oo tiden om dagarna... på tisdag ska jag till BVC med enya..mamma ska följa med som sällskap :) fråga om hon ville det & det ville hon mer än gärna..innan det ska vi ta en lång promenad! Nää vi hörs Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0