Jag väntar på att få stupa i säng..


Hej igen :)

23:08


Enya ligger i gungan och sover fortfarande :) hoppas hon vaknar snart så vi kan gå och lägga oss i sängen !
Älskling for till jobbet för ett tag sen,,uh vad kallt det var ute när jag pussa han hejdå...kändes verkligen höstigt ute..
idag har jag städat här hemma..dammsög & skurade,plocka o dona,tog in tvätten osv..åh kan inte kita sluta löpa snart....så jävla drygt och skura varje jävla dag..det kommer ju inte lite blod droppar heller ...o när bägge löpte så var det ju värre än värst...nästan så man hade lust o sätta skur moppen i arslet på dom hahhaha..tror shira slutat löpa..inte så att jag går o kollar vem som droppar..men shira började löpa före kita så shira har nog löpt klart...
har inte haft mattor på veckor !!! så irriterande nu när vi inte har nå mattor på golven..låter ju förbaskat mycket när hundarna trallar runt i huset..(parkett golv) så det låter en hel del..blir mycket behagligare med mattor :)

Uhh nu är jag döds trött...känner mig yr för att jag är så trött..sov ingenting på dan ju.....
nu får stumpan ta och vakna tycker jag.....får sitta o uggla framför datorn tills hon vaknar helt enkelt!
nu har det gått lite över 3 timmar sen hon åt..om ni vill veta :) hehe..
Bloggar imorgon !!

Ha en bra kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0