Jag som brandman..



God morgon måndag !

09:40


Enya åt vid 00:00, 03:30 ,05:30, 08:30........

Så somnade hon direkt efter att hon ätit nu på morgonen..så jag la ner henne i vagnen..kollade så hon sov vidare vilket hon gjorde..så jag passa på att gå & duscha..
Ja så när jag har schampo i håret hör jag hur pluttan gallskriker...Happs paaaniiik ! duscha av mig fort som fan,torka av mig det mesta av vattnet,på med kläderna i 200..och sprang till henne och tog upp henne..ja då vart hon knäpp tyst..så man kan säga att jag lätt skulle kunna bli brandman...syftar på snabbheten...
så ville hon inte somna om..... på med selet & i med henne..gjorde frukost o käka..ja då somnar hon som en stock:) la ner henne i gungan nyss..nu ser jag att hon är vaken :) hehe..pluttisen <3

Nää ska kika runt medans enya tillåter mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0