Jag saknar min älskade häst!


God kväll..

22:08


Nu är det nyheterna i mellan filmen...suck...filmen slutar vid 23:10 sen ska jag lägga mig..
Enya ligger och sover i gungan fortfarande..nu har det gått lite över 3 timmar sen hon åt sist..få se när hon vaknar..blir säkert snart...
har så jävla ont i ryggen...har nog belastat ryggen fel..man går ju och bär på pluttan hela dagarna nästan så det är väl inte konsigt hehe =)
på tisdag ska jag till BVC,,,då ska enya vägas & mätas..kul och se hur mycket hon väger o hur lång hon är..var ju aldrig till bvc förra veckan..det var fullt upp..så hon har nog lagt på sig en hel del hihi..mammas älskade plutt <3

Saaaaknar min pålla som bara den..snart ska jag ta en premiär tur på henne igen :) var ju så galet länge sen jag red sist...hade ju såna foglossningar under graviditeten så jag red inget då ju...
ska bli sååååå underbart att sitta upp på hästryggen igen..o inte på vilket hästrygg som helst utan min underbara polas rygg !!! min älskade,vackra,bästa Amapola !!!!!

får hoppas på att enya blir lika hästtokig som sin mor :) hihi..

Nää bloggar nångång imorgon...

Ha en trevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0