Jag är mig själv igen ;)



Hej...

16:16


Har precis stor städat...nu spöregnar det ute...jag som hade tänkt att vi skulle gå en lågn promenad...typiskt..men det lär ju inte regna hur länge som helst..men få se om vi hinner det för vi ska laga mat,äta osv..sen kanske det redan är mörkt..jaja det visar sig...

detta har jag pysslat med i alla fall :

* dammsugit
* skurat
* plockat
* bytt sängkläder
* vart ut med alla sopor
* hämtat upp soptunnan från vägen
* startat diskmaskin
* dammtorkar över allt
* städat toan..
* + lite till !!

Så nu är det bra rent & frächt över allt :) fan jag tror kita löper FORTFARANDE...tänkte ta in mattorna efter att jag var klar,kollade i baken på kita,såg ut som det hängde en droppe där..suuuuuuuuuuuuck !
hur länge ska hon löpa egentligen..blir tokig...har inte haft mattor på månader snart ju !
hatar när dom går på parkettgolven när det LÅTER så jävla mycket..det kan gå en på NERVERNA !!!!!!så går dom extra mycket i hela huset när vi inte har mattor..ah det känns som det i alla fall...

Älskling gick upp efter 14:00...då åt plutten..sen somnade hon efter en timma typ..o hon sover forfarande :) hon ligger i sin gunga som gungar henne =) vid 17 tiden är det mat dax för henne..ja hon kommer garanterat att vakna då :) våran lilla klocka hehe....


Usch är såå tröttis nu....jag skulle själv vilja lägga mig i enyas sköna som gunga som gungar en till söms hehe :)
så ser det så mysigt ut när hon ligger inlindad i täcke :)

Imorgon blir det att stor handla :) löning ju;) eftersom att vi ska till willys osv så får pluttan vara hos mamma & pappa så länge..eftersom bvc inte ville att vi skulle ta med henne till folkmassor..eller ja hon sa att vi inte borde utsätta henne för det pga av svininfluensan...
vill absolut inte att min prinsessa ska bli sjuk eller nått ! så det blir bäst så...vi är ju inte borta så länge direkt ;)

Nä nu räcker det för stunden känner jag...

Ha det så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0