imorgon fyller jag år..



God kväll...

21:35


idag så åkte vi till kolsva...till saras salong..plocka på mig hår produkter...ska bli kul och testa dom sen..
plocka på mig bla shampo & balsam och sånt...
vi var en sväng hem till mamma och comp oxå...var där ett tag och käka där osv...

Enya har vart jätte kinkig nu på em/kvällen...vet inte vad det är..hon har ätit,bajsat,kissat och rapat osv..men ändå är hon så missnöjd..kanske magknip..jag vet inte..jobbigt när man inte vet vad det är med plutten =( just nu är hon vaken..vi turas om och gungar/går med henne...då är hon rätt så nöjd...hoppas hon somnar snart.....
få se hur natten går då...är bra tröttis...så det vore nice om hon somnade snart så man kan vila lite på soffan...

är hungrig oxå men vi hinner/kan inte äta just nu för att enya är så kinkig och vill absolut inte vara själv en liten stund ens...

bloggar kanske senare..om inte så bloggar jag imorgon bitti...

Ha en bra kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0