Idag fyller jag år..



God morgon...

09:02


Idag är det ingen vanlig dag utan det är min födelsedag idag :) Blir hela 20 år :) grattis till mig!!!

Enya har sovit bra i natt..ätit var tredje timme och somnat om som en stock direkt efter maten typ...
men igår kväll var hon som sagt jätte missnöjd =( men somnade sen vid 00:00 tiden...
idag får älskling åka och köpa såna där droppar..dom hjälper inte på en gång men efter nån dag eller en vecka så har jag läst att det hjälper...kan vara värt & prova ialf...

nu sover Enya som en stock i vagnen...hon somnade i min famn så la jag ner henne i vagnen o tamme tusan så vaknade hon inte när jag la ner henne där =)
hon har börjat och suga på tummen ibland oxå..hehe..ser hur gulligt ut som helst :)
men nappen är hon inte så förtjust i...men tummen är bättre tycker hon :)

fått massa grattis sms nu på morgon kvisten :) alltid lika trevligt att folk kommer ihåg en haha =)

det regnar & regnar..hoppas det blir uppehåll sen så man kan gå på en promenad..vart ju ingen igår heller..
men det ser faktiskt lite ljusar ute på himlen nu så det kanske avtar.....

Nä nu ska jag bädda sängen & så...

Bloggar senare

Kommentarer
Postat av: Jenna

Grattis! :)

2009-09-04 @ 11:28:42
URL: http://jjeennnnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0